Колеги от около 15к км съм с Брембо Макс и накладки Феродо,не помня кой модел бяха но за тия километри и при стабилни спирания почти всеки ден,накладките дори не са изхабили скосената си част.Знам,че Брембото яде накладките и за тва взех уж по-твърди,ама пък не мисля,че толкова трябва да са жилави тия накладки.Ръбчето съвсем леко го усещам на диска,а накладките са почти като нови и въпреки тва,като мия колата се стича малко по джантите материал от накладките.Уцелил ли съм ментак партида в кутията накладки или просто Феродото е т*аш*к работа?Отзад съм с ТРВ накладки от 1 месец,но там съм с обикновени дискове,с какво да сменя Феродо-то отпред?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ръб нa Brembo Max ?
Collapse
X
-
Ferodo-то е зле. Не спира и износва дисковете. И при мен беше така с негоDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщениеОтзад съм с ТРВ накладки от 1 месец,но там съм с обикновени дискове,с какво да сменя Феродо-то отпред?"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщениеКолеги от около 15к км съм с Брембо Макс и накладки Феродо,не помня кой модел бяха но за тия километри и при стабилни спирания почти всеки ден,накладките дори не са изхабили скосената си част.Знам,че Брембото яде накладките и за тва взех уж по-твърди,ама пък не мисля,че толкова трябва да са жилави тия накладки.Ръбчето съвсем леко го усещам на диска,а накладките са почти като нови и въпреки тва,като мия колата се стича малко по джантите материал от накладките.Уцелил ли съм ментак партида в кутията накладки или просто Феродото е т*аш*к работа?Отзад съм с ТРВ накладки от 1 месец,но там съм с обикновени дискове,с какво да сменя Феродо-то отпред?
Аз имах подобен случай, при който след около 20 000 км и меки накладки, дисковете бяха с над 1-1,5 мм ръб от външната страна, а от вътрешната бяха изчезнали каналите - направи си сметка колко са били износени, а накладките почти нови. После сложих други дискове със същата марка накладки и нямах проблем.
Най-добре си вземи дискове и накладки АТЕ от проверено място, определено ще изкарат много километри.sigpic
Comment
-
И аз съм с брембо макс и за около 8000 км. както казваш има ръбче което почти не се усеща но накладките стабилно заминават ... те са тексако или текстар не съм сиг.sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеС ТРВ или с зелен или ултимакс ЕБЦ.....
Вече 25000 км. карам със зелен EBC + Brembo MAX. Накладките имат още доста живот а ръбчето на диска е съвсем малко (доста под милиметър).
Вярно, че повечето време ги жаля, но реша ли да спирам спирам
Едит:
Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение... накладките дори не са изхабили скосената си част.... Ръбчето съвсем леко го усещам на диска,а накладките са почти като нови ...
Оплакваш се, че нито дисковете нито накладките ти се износват толкова бързо колкото очакваш. Какво се косиш и защо ще ги сменяш ако спират добре?Last edited by CTOMAHATA; d.m.y г., 23:49.sigpic 156SW 1.9JTD 16V
Comment
-
Няма как да спира добре, ако цялата джанта не е черна от прах...
Ако при спиране се протрива диска а не накладката, определено имаш голям проблем + риск от прегряване и т.н.
Брембото понеже са мега фЙешАн и аз знам, че имат най-много ментаци, а феродото освен ако не е също ментак, чак толко зле, че за 8К километра да направи диска за боклука няма как да е. Имат една "евтина" серия FSL, която за мен е много зле, но пак няма да изяде диска, просто не спитра колата с тях...
Иначе напълно подкрепям ФЕРАРИСТ-а: TRW for the win! (или другото, ма то не се продава тук, така че с ТРВ е по-лесничко).
А иначе ако не е тайна, за какви пари ги купи тия брембота и точно какви са (или каква е колата за да се ориентираме) - може това да даде индикация дали те са боклук или накладките...Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 08:49.
Comment
-
Ми върти ми се някаква цена от около 300лв с накладките заедно и големи отстъпки...
Аз ще ги сменя наклдаките с ТРВ,но друго ме интересува-колегата СТОМАНАТА пише,че е с ЕБЦ и пак имат ръбче неговите дискове- и на него ли са 'ментак' дисковете или просто е нормално да получава малко ръбче ?Alfonso 1.3 Boxersigpic EX
Alfonso 156 2.4 140 -new breed
Comment
-
Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщениеМи върти ми се някаква цена от около 300лв с накладките заедно и големи отстъпки...
А някой знае ли дали има някакви белези, по които да се познава "менте" брембо от истинско..?Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 10:10.
Comment
-
Еми преди като ги гледах в е-бей си бяха по-скъпи,но си мислех,че заради отстъпката идват на тая цена...дори и да са ментаци,спират добре и ще ги изчакам да се изхабят,само накладките ще сменя...онзи ден още 1 познат си взе за 200 и нещо за Либдра 110 к.с. с наклдадки ТРВ и ще следя и там какво се случва .Alfonso 1.3 Boxersigpic EX
Alfonso 156 2.4 140 -new breed
Comment
-
Има си белези...
на истинското брембо в кутията има освен книжки и карта с пин код който се проверява в офиц.сайт на брембо
За 2,4 бяха около 160 лв /бр клиентска цена,така,че има как да се вземат под 300 лв с хубави отстъпки.
Накладки пак може да се вземат качествени (АТЕ примерно ) за около и под 100-тина лева.
Феродо и брембо е най- НЕ подходящата комбинация
Както и симер ,айсер и т.н.
Акебоното ставват само за задни
Текстара ги развалиха напоследък,ТРВ-то също
Просвирват си и са по-твърди от преди време.
Ментета по магазините от всички марки има бол
Това е с две думи !
Спирачките са най-важни в автомобила,според мен дено като си правите "фейшън" ъпгрейд,95% забравят за смяна на сп.течност,обезвъздушаване и преглед на сп.апарати,маркучи и т.н.
А те оказват огромно влияние,дори и само със смяна на сп.течност,разликата е осезаема,разбира се пак трябва да е хубава такаваHyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
Honda PCX150 - 15 - The Cheapest
Comment
-
По принцип спирането става като се отдели от накладката прах, която образува тънък филм върху диска и триенето става между накладката и този филм... Или нещо такова...
Ако диска е мек и този процес не протича така, имаш триене между метала на диска и накладката и може би това е причината да се "изяде" диска... Така има по-голяма вероятност диска да прегрее и да се изкриви... Щом няма да махаш дисковете, не знам дали има смисъл да сменяш и накладките - ако диска е боклук, трудно ще намериш чак толкова "меки" накладки, че да не го ядат...
Аз бих следил за признаци за криви дискове на твое място.
PS: Качествените накладки са шумни, това мисля, че всеки с повече опит ще го потвърди (по отношение на "свиренето", въпреки, че тук не става дума за това).
Иначе всичко написано от мен си е мое мнение, разбира се, и не държа някой да се съобразява с него...Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 10:21.
Comment
-
"Ако" диска е боклук(правилно казано) - за това ще ги сменя наклдаките и ще се разбере.Явно ще търся АТЕ накладки.И пак не разбрах и на колегата СТОМАНАТА ли са му ментаци щом и неговите дискове имат малко ръбче с ЕБЦ ?Alfonso 1.3 Boxersigpic EX
Alfonso 156 2.4 140 -new breed
Comment
-
Не са ментекупих ги от alfisti.net с всички отличителни белези за които Камен говори по-горе (кутия, книжки, номера).
Ръбчето за което говоря е от порядъка на 0.1 мм. Смятам че е добре предвид че ги карам вече две години над 25к километра. Все пак няма неизносваеми дискове.
Ето подробности: цъкsigpic 156SW 1.9JTD 16V
Comment
Comment